Časté dotazy

program premium

Program PREMIUM je vhodný, pokud máte na prezentaci vyšší nároky nebo již prezentaci máte a nyní na základě vámi sesbíraných poznatků chcete připravit novou. I v tomto programu máte možnost ovládat vaši prezentaci sami a provádět jednoduché změny kontaktů, referencí nebo překlepů v textu.

Hlavní výhody programu

  • Až 12 stránek prezentace
  • 1x jednoduchý formulář
  • 1x fotogalerie
  • CMS administrace
  • Animované prvky

Kolik to stojí

24 740,- Cena je uvedena bez DPH.

Za jak dlouho to bude hotové

3 týdnyUvedený čas je počítán od dodání všech potřebných podkladů a provedení zálohové platby

Co program PREMIUM obsahuje

  • Až 12 stránek prezentace

    Každá prezentace má mimo titulní stránky i další podstránky (typicky O nás, Co nabízíme, Reference, Kontakty…). Ve variantě PREMIUM máte možnost mít 12 stránek prezentace.

  • Jednoduchý formulář

    Typicky kontaktní formulář pro zadání dotazu zákazníka. Tato jednoduchá verze formuláře neumožňuje přikládání souborů.

  • Fotogalerie

    U programu PREMIUM máte možnost vkládat do prezentací fotogalerie – sady obrázků, které se při kliknutí na menší náhled zobrazí v plné velikosti. Jsou ideální pro zobrazování referencí nebo sady produktů.

  • CMS Administraci s jedním administrátorem a historií změn pro 90 dní

    Pro všechny programy jsou prezentace napojovány na jednoduchou administraci, která vám umožní snadno měnit libovolné části prezentace. Typickým využitím je doplňování referencí, vkládání obrázků do textu, změnu a opravy textových údajů a kontaktních informací. Administrovat prezentaci v programu PREMIUM může pět administrátorů a k dispozici máte historii provedených změn po dobu 90 dní, kdy se můžete k libovolné verzi vrátit.

    + více informací o administraci

  • Statistiky přístupu

    Standardně dodáváme ke všem prezentacím zřízení účtu u Google Analytics, kde můžete sledovat podrobné statistiky návštěvnosti své prezentace včetně splnění cílů (např. objednávek).

  • Design na míru

    Pro každý projekt připravujeme unikátní design na míru podle požadavků klienta. Designy připravují profesionální designéři s dlouholetou praxí v oboru. Součástí ceny je v případě designu i pořízení 3-4 fotografií ve webovém rozlišení z kolekcí fotobank, které využíváme.
    Ukázky prací najdete v referencích.

  • SEO optimalizace kódu

    Všechny prezentace od nás mají sémanticky správný kód, který je základem pro správnou SEO optimalizaci.

  • Animované prvky

    V internetových prezentacích jsou často k vidění animace formou prolínání obrázků nebo nájezdy textů. Součástí programu PREMIUM je i použití takovýchto animovaných prvků.

  • Novinky

    Modul, který vám umožní zobrazovat typicky na titulní straně krátké zprávy.

  • Multimédia

    Možnost začlenit videa (typicky youtube) do vašich stránek at již samostatně nebo jako součást galerií.

Rozsah obsahu pro verzi PREMIUM

  • 12 stránek A4 textu
  • 15 fotografií
  • 2 videa ve formátu vhodném pro web

Všechny texty musejí být dodány jako formát MSWORD s vyznačeným formátováním, co má být nadpis, co má být tučně).

Co doporučujeme přiobjednat?

Pro všechny naše programy doporučuje přiobjednat základní balíček pro internetovou reklamu, který je specificky připraven pro nastartování vašeho podnikání na internetu. Balíček obsahuje:

  • Analýzu vhodných klíčových slov a slovních spojení
  • Nastavení PPC kampaně
  • Bannery
  • Založení účtů v Google Adwords a Seznam Sklik

Jak to funguje

Celý proces tvorby webu je maximálně zjednodušený, abychom vám šetřili čas pro vaše podnikání. Níže uvedené kroky ukazují celý proces od zadání do předání:

Po odeslání objednávky vám bude vystavena zálohová faktura na 50% z cílové částky a po spárování platby vám odešleme dotazník s otázkami k vaší nové prezentaci. Dotazník je rozdělený na několik částí:

  • designovou - jak si představujete, že by měla vaše prezentace vypadat po grafické stránce
  • obsahovou - kde se vás vyptáme na vaši představu, co budete chtít mít na stránkách.
  • Také obsahuje obecné dotazy, pro koho bude vaše prezentace primárně určena, co od ní čekáte.

Po vyplnění a odeslání dotazníku projdou údaje naším projektovým oddělením, kde zjistíme, zda víme vše pro to, abychom mohli na vaší zakázce začít pracovat. V případě, že budeme potřebovat něco doplnit, kontaktujeme vás e-mailem nebo telefonicky.

Vždy začínáme s návrhem titulní stránky prezentace, kde využijeme vámi vyplněné údaje z dotazníku.
Zpravidla na design potřebujeme 3-5 dní od spárování zálohové platby. Po vašem schválení designu titulní stránky připravujeme design i pro vybrané vnitřní stránky (zpravidla pro kontakty, reference a o nás), které je také potřeba schválit. Vždy také počítáme s tím, že budete chtít grafické návrhy upravovat.

Po kompletním schválení grafické podoby prezentace je potřeba z vaší strany dodat veškeré texty, obrázky a videa, které se mají v prezentaci použít.

Schválený design je následně „nařezán“ do podoby zobrazitelné na webu, napojen na administrační systém a naplněn vašimi daty. V této fázi dostáváte takto připravenou prezentaci jako „testovací verzi“ ke kontrole a máte možnost jí připomínkovat. Obvykle se upravují velikosti písem a jejich formátování, případně se odlaďují drobné nedostatky.

Po schválení testovací verze nahrajeme připravenou prezentaci na váš webhosting a je hotovo.

Než zadáte objednávku

Přestože je tvorba webové prezentace relativně jednoduchý proces, vyžaduje na vaší straně pečlivou přípravu, aby se výroba nikde nezasekla a abychom vám byli schopni dodat perfektní produkt, který splní vaše očekávání.

Před samotným objednáním je dobré si připravit:

  • Název domény (internetové adresy) vaší prezentace.
  • Informaci o tom zda máte zajištěný webhosting.
  • Promyslet si , jaké stránky budete chtít mít v prezentaci (typicky o nás, co nabízíme, reference, kontakty).
  • Promyslet si co všechno by mělo být na titulní straně prezentace

Máte dotaz?