Časté dotazy

než objednáte

Přestože je tvorba webové prezentace relativně jednoduchý proces, vyžaduje na vaší straně pečlivou přípravu, aby se nikde nezasekla a abychom vám byli schopni dodat perfektní produkt, který splní vaše očekávání.

Před samotným objednáním je dobré si připravit:

  • Název domény (internetové adresy) vaší prezentace.
  • Informaci o tom zda máte zajištěný webhosting.
  • Promyslet si , jaké stránky budete chtít mít v prezentaci
  • Promyslet si co všechno by mělo být na titulní straně prezentace
Název domény

Doména je „internetovou adresou“ vaší prezentace a typicky je ve formátu www.vašefirma.cz Pokud doménu zatím nemáte můžeme ji prostřednictvím našich partnerů pro vás zajistit. Je potřeba si tedy rozmyslet více variant pro případ, že vámi vybraný název bude již obsazen. Ideální je jednoslovný název. V případech, kdy je jednoslovný název obsazen, je možné zvolit víceslovný a zvážit použití pomlček mezi jednotlivými slovy.
Doména se platí ve dvou částech, jednorázová platba při registraci s cenou cca 200,- Kč za CZ doménu a pravidelnou roční platbu – udržovací poplatek, shodnou jako je registrační cena domény.

Webhosting

Je místem, kam se vaše prezentace ukládá a odkud se zobrazuje. Pokud webhosting zajištěný nemáte zajistíme ho pro vás prostřednictvím našich partnerů a vybereme takový hostingový program, který bude splňovat parametry podle vašich požadavků.
Obvykle se cena webhostingu pohybuje okolo 600,- Kč/rok.

Stránky v prezentaci

Promyslet si, jaké stránky budete chtít ve vaší prezentaci mít je velmi důležité, protože při přípravě grafického návrhu je případná změna velmi jednoduchá ale pokud je již vaše prezentace připravena v testovací verzi je časově náročné dělat větší zásahy. Typicky se v jednodušších prezentacích objevují stránky:

  • O nás
  • Co nabízíme
  • Reference
  • Kontakty

Obsah titulní stránky prezentace

Titulní stránka je vstupní branou do vaší prezentace a velmi často její podoba a obsah rozhodne o tom, zda se uživatel pustí i do prohlížení dalších stránek nebo odejde ke konkurenci. Proto je velmi důležité, aby byla nejen dobře designově provedená, ale také aby byla informačně zajímavá a dostatečně popisná. Jen tak poskytne uživateli potřebné informace a přesvědčí ho o dalším prohlédnutí vaší prezentace a případném kontaktování. Obsah titulní stránky je do značné míry individuální a liší se podle zaměření firmy, ale přesto můžeme vysledovat velmi často se objevující shodné „bloky“:

  • Hlavní menu s jednotlivými položkami
  • Imageová část s obrázkem (nejčastěji střídající se obrázky)
  • Uvítací text
  • Aktuality nebo novinky
  • Odrážkami vypsané důvody proč si uživatel má vybrat právě vaše produkty nebo služby
  • Rychlé kontakty
  • Přehled hlavních služeb nebo produktů s jejich výhodami
  • Zápatí stránky s copyrightem, případně opakované kontakty (budou pak na každé stránce)

S definováním ideálního obsahu titulní stránky vám rádi pomůžeme v rámci přípravy projektu, nebo přímo při vyplňování dotazníku. U vyšších programů je možné si dohodnout schůzku a probrat vaše představy osobně. U levnějších programů řešíme podporu telefonickým kontaktem, případně komunikací po SKYPE.

Máte dotaz?